After Kutaisi trainings were conducted in Zugdidi. Courses held in Samegrelo were attended by the representatives of the Georgian National Tourism Administration. With the purpose of the service quality improvement after Zugdidi will be retrained staffs of Mestia, Bakuriani, Gudauri catering and other tourist facilities. More than 300 representatives of more than 150 catering facilities participate in the trainings.
After completion of trainings the trainees will pass oral testing and will be awarded respective certificates. Training course includes the following thematic:
● Rights and obligations of the food block employees (waiters, barmen, etc.);
● Employees’ behaviour, outwear, discipline;
● Shift planning, allocation of the positions and duties;
● Preparation of restaurant for the guests’ hosting (table and tableware arrangement, etc.);
● Service quality control (smile, hosting, seeing off, etc.); food and beverage menu composition, taking order, offering, service; hot beverages kinds and serving;
● Communication between the restaurant and the kitchen;
● Inventory maintenance and inventory making (restaurant and kitchen);
●planning of supply department work, supplies’ inventory;
● Observance of health and safety norms
ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია საქართველოს რეგიონებში კვების ობიექტების მომსახურე პერსონალის გადამზადებას აგრძელებს. ქუთაისის შემდეგ ტრეინინგები ზუდიდში გაიმართა. სამეგრელოში გამართულ კურსებს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის წარმომადგენლები დაესწრნენ. მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით ზუგდიდის შემდეგ გადამზადებას მესტიის, ბაკურიანის, გუდაურის კვების და სხვა ტურისტული ობიექტების თანამშრომლები გაივლიან. ტრეინინგებში სულ 150-ზე მეტი კვების ობიექტის 300-ზე მეტი წარმომადგენელი მონაწილეობს.
ტრეინინგების დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებულები ზეპირ ტესტირებას გაივლიან და შესაბამის სერთიფიკატს მიიღებენ. სასწავლო კურსი მოიცავს შემდეგ თემატიკას:
• კვების ბლოკში მომსახურე თანამშრომლის უფლება მოვალეობები: (მიმტანი, ბარმენი და ა.შ);
• თანამშრომლის ქცევა, ჩაცმულობა, დისციპლინა;
• ცვლის დაგეგმვა, პოზიციების და დავალებების განაწილება;
• რესტორნის მომზადება სტრუმრის მისაღებად.(მაგიდების გაწყობა, ჭურჭლის მოწესრიგება და ა.შ);
• მომსახურების ხარისხის კონტროლი (ღიმილი,სტუმრის მიღება, გაცილება და ა.შ);
• საკვები და სასმელი მენიუს შემადგენლობა, შეკვეთის მიღება, შეთავაზება,მომსახურება;
• ცხელი სასმელების სახეები და მომსახურება (მირთმევა);
• კომუნიკაცია რესტორანსა და სამზარეულოს შორის;
• ინვენტარის მოვლა და აღწერა. (რესტორანი და სამზარეულო);
• მომარაგების განყოფილების მუშაობის დაგეგმერება. მარაგების აღრიცხვა;
• ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა.